Якщо я проживаю в місті, де немає ваших магазинів, через який час я можу отримати свій товар?

Якщо замовлення надійшло до 14:00 поточного дня, то відправлення здійснюється цього ж дня Новою Поштою. В цьому випадку, як правило, при замовленні із великого населеного пункту, посилка буде у клієнта наступного дня після замовлення. У віддалені населені пункти посилки надходять згідно з графіком Нової пошти.

 

Чи є послуга адресної доставки?

Так, ми маємо таку послугу. Адресну доставку оплачує клієнт. При цьому якщо сума замовлення понад 5000 грн, то доставка здійснюється за наш рахунок.

 

Як я можу оплатити свою покупку?

У нас передбачено кілька способів оплати: оплата на картку, накладений платіж та оплата на розрахунковий рахунок. Також при купівлі товарів у магазинах в Одесі доступний готівковий та безготівковий розрахунок.

 

Як справи з післяплатою?

Ми надаємо послугу доставки післяплатою. Доставку післяплатою оплачує клієнт. При цьому якщо сума замовлення понад 5000 грн, то доставка здійснюється за наш рахунок.

 

Як я отримаю купівлю?

Ви можете забрати покупку самостійно в одному з наших магазинів в Одесі (самовивіз), також ми доставляємо товари кур'єром Одесою. При замовленні в інші міста ви отримаєте товар на вказану адресу відділення Нової пошти, або, у разі замовлення адресної доставки, кур'єр Нової пошти доставить посилку в заданий час до вашого порога. Будь ласка, уточнюйте терміни доставки та зберігання товару на сайті Нової пошти.

 

Я можу особисто приїхати та придбати продукцію, що сподобалася?

Так, ви можете відвідати наші магазини у Львові. Якщо ви дивилися товар на сайті, ви можете зв'язатися з менеджером (у чаті або за вказаними контактами), запросити фото або відео і відкласти товар, що сподобався, щоб розглянути його особисто. Також, при замовленні на сайті, доступна послуга самовивезення (з магазинів та офісу).

 

Який у вас графік роботи?

Інтернет-магазин (Офіс) працює з 9:00 до 18:00, з понеділка по п'ятницю. У вихідні та святкові дні ми працюємо в режимі прийому замовлень.

Магазини в Одесі працюють щодня з 10:00 до 20:00.

У воєнний час магазини працюють щодня з 10:00 до 19:00.

 

Що робити, якщо товару немає в наявності чи надходження очікується?

Якщо ви хочете замовити товар, якого немає в наявності, прохання зв'язатися з нами у чаті на сайті, або іншими вказаними способами:

  • Телефон: 073 555 35 86
  • E-mail: exult.internet@gmail.com
  • Viber, Telegram: 073 555 35 86

Це дозволить нам оперативно звернутися до виробника або постачальника і дізнатися про можливість замовлення товару, що вас цікавить.

 

Як дізнатися номер свого замовлення?

При замовленні на сайті, на вказану вами електронну пошту прийде лист, в якому перераховано вміст замовлення, а також номер замовлення. Також ви можете зробити запит у чаті на сайті або через Viber.

 

Як замовити?

Вибрати та замовити товар, що вас цікавить, ви можете на сайті.

 

Як видалити мої дані Facebook, якщо я реєструвався на Вашому сайті через нього?

Ви можете запросити видалення ваших даних Facebook, звернувшись до менеджера в чаті на сайті, листом на електронну пошту, або через Viber.

 

Я можу оформити доставку замовлення в іншу країну?

Рішення про можливість відправки товару до іншої країни обумовлюється та приймається в індивідуальному порядку. Ви можете зробити запит із зазначенням товару, що сподобався, та адреси доставки. Ми запросимо розрахунок вартості доставки та зв'яжемося з вами для обговорення цього питання.

 

Я можу отримати додаткову знижку на товар? Чи продаються у вас товари зі знижкою?

На сайті в каталозі товару присутній фільтр «Sale», в який ми виводимо позиції, що потрапляють у розпродаж. Також рекомендуємо звертати увагу на наші акції пропозиції – іноді ми робимо додаткову знижку товарів. На жаль, додаткова знижка не відображається на сайті та оформляється менеджерами при замовленні. Ознайомитися з діючими акціями та пропозиціями ви можете на головній сторінці сайту. Додатковими знижками можуть скористатися наші постійні клієнти. Умови програми лояльності вказані тут.

 

Який товар не підлягає обміну та поверненню?

Згідно із Законом України, повернення та обмін товарів здійснюється у випадках:

  • Якщо товар не відповідає заявленій виробником якості;
  • Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.

Ознайомитись з докладними умовами обміну та повернення ви можете на сайті.

 

Як я отримаю кошти за повернутий товар?

Відшкодування за повернутий товар ви можете отримати як готівкою (при поверненні товару в магазинах в Одесі), так і за допомогою переказу на банківську картку або на розрахунковий рахунок.

 

Як я можу повернути товар, який не підійшов?

Ви можете ознайомитися з докладними умовами обміну та повернення на спеціальній сторінці сайту.

 

Хто оплачує пересилання товару при поверненні?

У разі, коли товар опинився зі шлюбом, пересилання товару при поверненні оплачує продавець. У разі коли клієнту не сподобався або не підійшов товар, оплата за доставку за доставку до клієнта і назад лягає на плечі покупця. Детальніше про умови політики обміну та повернення товарів ви можете ознайомитися тут..

 

Як забрати товар самостійно і де?

Ви можете зробити товар на сайті та забрати його самостійно як з наших магазинів в Одесі, так і у вказаних вами при замовленні товару точках видачі Нової пошти.

 

Я можу особисто приїхати та придбати продукцію, що сподобалася?

Ознайомитись з асортиментом та придбати товари, що сподобалися, ви можете на сайті компанії, а також на у магазинах Одеси. Забрати товар ви можете з офісу (за попередньою домовленістю), з магазинів в Одесі або, при замовленні із сайту із зазначенням доставки Новою поштою – в одному з вибраних відділень або пошти Нової пошти у вашому населеному пункті.