Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
EXULT - шкіргалантерея і дорожній багаж
Графік роботи:

Прийом замовлень: 24/7

Оформлення замовлень: 09:00-18:00

0
Мій кошик

Чудова колекція Major-Lite Samsonite, з нею на вас чекають неймовірні враження від поїздок. Ця колекція виготовлена з інноваційного матеріалу Curv®, що робить її ідеальною для мандрівників, яким потрібна міцна і легка валіза. Колекція Major-Lite має розкішний дизайн та вишукані деталі, справжнє втілення майстерності Samsonite. Відкрийте для себе світ із Major-Lite.


Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Валіза з поліпропілену (Curv) Major-Lite Samsonite на 4 здвоєних колесах km1.016.005 (km1.016.005)

Артикул km1.016.005
В наявності
34 049 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Колір
Замовити швидко
Характеристики
Назва Валіза з поліпропілену (Curv) Major-Lite Samsonite на 4 здвоєних колесах km1.016.005
Артикул km1.016.005
Бренд Samsonite
Країна виробник Бельгія
Колекція Major-Lite
Колір Жовтий
Матеріал Пластик
Тип матеріалу
Поліпропілен Curv
Розмір Дуже великий
Габарити 55 x 84 x 33 см
Вага 3.6 кг
Об `єм 130 л
Збільшення обсягу Без розширення
Кіль-сть колес 4 подвійні
Тип закриття На блискавці
Особливості Замок TSA, Надлегкий
Гарантія 10 років
Наявність в магазинах Exult (Одеса, Рішельєвська, 12)

У будь-який момент Ви можете почати консультацію відкривши чат.

Наші менеджери готові відповісти на будь-які питання в робочий час (в будні дні з 09:00 до 18:00)

По телефону: +380735553586
За Viber: +380735553586 (з радістю відправимо живі фотографії товару)

ЗРОБИТИ ЗАМОВЛЕННЯ ви можете будь-яким зручним для Вас способом:

  • Оформити замовлення на сайті (цілодобово);
  • За телефоном:

+38(073) 555-35-86 (в робочий час);

  • Viber: +38(073) 555-35-86 (в робочий час);

Замовлення приймаються 24/7.
Обробка замовлень відбувається менеджерами в робочий час.
Менеджер допоможе Вам здійснити замовлення і проконсультує в будні дні з 10.00 до 18.00


СПОСОБИ ОПЛАТИ:

  • Готівкова оплата (при самовивозі)
  • Безготівкова оплата за рахунком або на банківську карту (через менеджера або самостійно через платіжні системи)
  • Післяплата (при замовленні доставки через Нову Пошту)

    СПОСОБИ ДОСТАВКИ:

Адресна доставка по Україні кур'єром Нової Пошти
Кур'єрська адресна доставка по Україні через "Нову Пошту"

  • При сумі замовлення менше 9000 грн доставку за адресою оплачує клієнт
  • При сумі замовлення понад 9001 грн здійснюємо доставку по Україні БЕЗКОШТОВНО!

Зверніть увагу! У разі відмови від покупки (крім випадків виявлення браку) покупець оплачує вартість доставки в обидві сторони.

Так як терміни кур'єрською адресної доставки залежать від служби доставки, вони можуть варіюватися виходячи з віддаленості населеного пункту. Просимо уточнювати населений пункт при оформленні замовлення - так ми швидше зможемо повідомити вас про всі нюанси доставки.
При доставці через "Нову Пошту" просимо вказувати, чи бажаєте ви отримати наш фірмовий пакет.
Суботня, недільна доставка і доставка у святкові дні обговорюються з менеджером.
Погоджуйте з менеджером зручний час і місце доставки комфортним для Вас способом.


  • Доставка по Україні до найближчого відділення "Нової Пошти"

Ви можете скористатися послугами компанії "Нова Пошта", вказавши найближче до вас відділення.

  • Сума замовлення меньш, ніж 2000грн - доставку сплачує клієнт
  • Сума замовлення більш, ніж 2001грн - доставка здійснюється БЕЗКОШТОВНО!

Всі посилки є цінними і страхуються за повною вартістю.

Можлива оплата "післяплатою" (при отриманні ви оплачуєте послугу "Зворотній платіж).

Ваше замовлення необхідно отримати протягом 5 (п'яті) робочих днів, в іншому випадку замовлення буде відкликано. У випадках неможливості забрати замовлення у встановлені терміни прохання заздалегідь повідомити нас (або вказане Вами при замовленні відділення Нової Пошти) про неможливість своєчасно забрати посилку.

Для отримання Вашого замовлення Вам необхідно мати з собою паспорт і знати номер товарно-транспортної декларації (відправляється за вказаним номером в смс-повідомленні після відправки товару).

Також Ви можете оформити послугу доставки будь-якого товару на будинок (обговорюється з менеджером). Як правило, для даного виду послуг тарифікація прораховується індивідуально відповідно до тарифів Нової Пошти або представника послуг.

  • ОПЛАТА
  • При доставці по Україні накладений платіж - оплата при отриманні через "Нову Пошту" (одержувач оплачує послугу "зворотна доставка" в розмірі 2% від платежу +20 грн.)
  • Безготівковий розрахунок і онлайн-оплата згідно виставленого рахунку або за допомогою платіжних програм
  • При замовленні акційного товару менеджер зв'яжеться з Вами для підтвердження замовлення
  • Відправка акційного товару здійснюється за передоплатою в розмірі 100-200грн, які йдуть на оплату послуг транспортування товару Новою Поштою в разі Вашої відмови від товару у відділенні Нової Пошти.

  • Кур'єрська доставка по Одесі нашими кур'єрами.

  • Доставка можлива в день замовлення з понеділка по п'ятницю. Суботня доставка обмовляється з нашими менеджерами.
  • Оплата замовлення кур'єру.
  • Сума замовлення менше 5000 грн - кур'єрську доставку по Одесі оплачує клієнт (пос.Котвского, пос.Таірова, р-н Слобідки доставка 70 грн, центр - доставка здійснюється БЕЗКОШТОВНО)

  • Мінімальна сума замовлення для безкоштовної доставки по Одесі - 5000 гривень.
  • Строк доставки від 2х годин до 1 доби.
  • Виклик кур'єра для обміну або повернення - 100 грн.

    Шановні покупці!

Не забудьте оглянути товар при отриманні і перевірити його на наявність видимих ​​механічних пошкоджень і справність замків.

Якщо при отриманні повністю справного товару Ви з якої-небудь причини вирішуєте відмовитися від нього, ми просимо Вас, підійти до питання з розумінням і оплатити послуги перевізника за відправку товару до вас і назад.

Нагадуємо!

Можливість пред'явити претензії за зовнішнім виглядом доставленого Вам товару у Вас є тільки до остаточного розрахунку з кур'єрською службою. Далі - згідно з умовами гарантії, обміну і повернення.

В інші країни замовлення не відправляємо.

Інтернет магазин не несе відповідальності за терміни доставки транспортними компаніями замовленого Вами товару, але ми завжди намагаємося йти Вам назустріч і допомагаємо прискорити вирішення подібних питань.

У зв'язку з завантаженістю пошти перед святами і погіршенням погодних умов можливі затримки в термінах доставки вантажу. Ми просимо Вас робити замовлення заздалегідь. Ми не можемо гарантувати доставку в певний день.

  • Гарантія по шкіргалантереї поширюється на якість шкіри, фурнітури і швів і залежить від виробника. Зазвичай вона становить 1 рік з моменту покупки в магазинах нашої торгової компанії. Ми підтримуємо гарантію виробника при дотриманні правил експлуатації виробів з натуральної шкіри.
  • Гарантійне обслуговування дорожнього багажу залежить від виробника. Зазвичай гарантія поширюється на заводську збірку і становить від 1 року з моменту покупки в магазинах нашої торгової компанії. Ми підтримуємо гарантію виробника при дотриманні правил експлуатації валіз і інших видів дорожнього багажу.

Умови обміну та повернення товару

EXULT підтримує "Легке повернення" від Нової Пошти!

«Легке повернення» – це швидкий та безкоштовний сервіс для повернення товару або частини товарів із замовлення назад продавцю після отримання посилки у Новій пошті. Він доступний тільки у мобільному додатку або онлайн-кабінеті Нової пошти.
Через сервіс «Легке повернення» у мобільному додатку або Бізнес-кабінеті ви можете безкоштовно повернути документи або посилку до 30 кг протягом 14 днів після її отримання. Але попередньо ви має узгодити повернення з нами.
У рамках «Легке повернення» вам не потрібно вводити нові дані для відправки, адже товар буде повернуто вам автоматично на вказану адресу отримувача. Якщо повернення товару з відділення або поштомату – доставка безкоштовна.
В рамках сервісу «Легке повернення» ви можете повернути навіть частину товарів зі всієї посилки. Та спочатку потрібно обов’язково зв'язатися з нами та погодити повернення товарів і коштів.

Сервіс «Легке повернення» доступний лише у мобільному додатку або Бізнес-кабінеті в експрес-накладній посилки, яку вже отримали.
Як замовити "Легке повернення"?
Щоб скористатися сервісом, вам потрібно:

  • увійти в мобільний додаток або бізнес-кабінет Нової пошти.
  • відкрити «Мої відправлення» та вибрати серед отриманих посилку, яку ви бажаєте повернути.
  • у розділі «Керувати посилкою» вибрати «Легке повернення».
  • зазначити причину повернення товару із запропонованого переліку.
  • автоматично створюється нова експрес-накладна. Потім протягом 12 годин потрібно відправити товар продавцю у поштомат, відділення або на адресу (туди, звідки ви отримали цю посилку).

Скільки потрібно часу на повернення товару через «Легке повернення»?

По часу - це звичайна доставка Нової пошти: за 24 години між великими містами, до 48 годин між районними центрами.
Сам сервіс на безкоштовне повернення діє 14 днів після того, як клієнт отримав посилку з товаром у Новій пошті. 

Коли ви не зможете скористатися сервісом «Легке повернення»?

«Легке повернення» може бути недоступним покупцеві, якщо:

  • у накладній була активована переадресація або повернення
  • якщо отримувач власноруч розмістив цю посилку у «Архів»
  • пройшло більше 14 днів із моменту отримання посилки
  • товар не підлягає поверненню згідно із законодавством.

"Швидке повернення" від Нової Пошти діє виключно при замовленні по Україні.


УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРІВ

Згідно зі статтею 9 Закону про захист прав споживачів, Ви маєте право обміняти або повернути товар протягом 14 днів, не рахуючи дати покупки.

Будь ласка, ознайомтеся з основними нюансами, пов'язаними з поверненням та обміном товару.

Згідно з Законодавством України повернення та обмін товарів здійснюється у випадках:

  • Якщо товар не відповідає заявленому виробником якості
  • Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця
  • Купівля неякісного товару.

У Законі України «Про захист прав споживача» в ст.8, йдеться, що якщо покупець виявив суттєві недоліки в товарі, які могли виникнути тільки через виробника, то він має повне право вимагати його заміну або повернення своїх грошей.

Явними недоліками, якщо спиратися на п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживача», можуть вважатися недоліки, через які товар неможливо використовувати за призначенням. Якщо такий недолік з'явився з вини виробника і після ремонту з'являється знову з незалежних від покупця причин і при цьому ще наділяється хоча б одним з цих характерних ознак:

  • Усунення його взагалі неможливо
  • На його усунення потрібно часу більше двох тижнів
  • Він якимось чином змінює товар, що вже не входить в частину договору про покупку

Якщо буде потрібна перевірка якості товару, то може бути проведена експертиза в спеціальному Сервісному Центрі, в процесі якої буде перевірятися дотримання умов, зазначених в гарантійному талоні, експлуатації товару споживачем. Спираючись на п.4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживача» експертиза може бути організована протягом трьох днів з моменту отримання письмової згоди споживача на проведення такої перевірки. Якщо експертиза покаже, що недоліки, які з'явилися після передачі товару споживачеві, стали результатом порушення умов по використанню товару споживачем, збереження або перевезення, то споживач зобов'язаний буде сплатити цю експертизу з власної кишені.

Якщо ці вимоги не зможуть задовольнити під час, то покупець може попросити замінити бракований товар на такий же товар тільки іншого виробника, обраний ним, відповідно з переглядом ціни і поверненням грошей, якщо в цьому виникне потреба. Товар може відрізнятися маркою і моделлю.

Якщо проводиться заміна товару з недоліками на товар такого ж виробника і моделі, який змінився в ціні, то перерахунок вартості не роблять. Якщо заміна товару проводиться на товар відповідний якості іншого виробника або моделі, то перерахунок вартості бракованого товару в разі підвищення його вартості здійснюється виходячи з його ціни в період обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з його вартості на день покупки.

Прохання покупців по поверненню грошей повинні задовольнятися в той день, коли вони були пред'явлені, а у випадках відсутності можливості повернути гроші - в період семи днів. Якщо під час розрахунку з'ясовується, що ціна на товар зросла, то розрахунок проводиться на момент пред'явлених вимог, а у випадках зниження - на момент покупки.

Купівля якісного товару

Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» і ст.9 покупець може протягом двох тижнів (14ти календарних днів) поміняти товар на ідентичний:

  • Якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формам.
  • Не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і документи.

Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:

  • Купити будь-який інший товар,
  • Отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару,
  • Поміняти товар на такий же при першому ж його надходження в продаж.

Під час процедури повернення грошей, розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар в день покупки. Ви можете вимагати у продавця свої гроші назад, витрачені на покупку товару і він повинен їх повернути в той день, коли були пред'явлені ці вимоги або, у випадках відсутності можливості повернути всю суму - протягом 7 календарних днів.

Вимоги споживача будуть розглядатися тільки після пред'явлення товарного чека, який підтверджує покупку, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника, на якій повинен бути штрих код і заповнений гарантійний талон.

У випадках, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт (з круглою печаткою), який він повинен отримати в спеціальному Сервісному Центрі. В акті належні бути вказані «істотні недоліки» придбаного товару.

Але існують причини, за якими Вам можуть не поміняти товар або не повернути гроші. Наприклад:

  • З дня покупки товару, який не має недоліків, пройшло більше двох тижнів
  • Товар, який не має суттєвих недоліків, але вже не має вигляд нового товару і є якісь дефекти, що виникли з вини покупця
  • Під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробу розтину, ремонту або інших порушень гарантійного обслуговування
  • Відсутність документа, який підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару

Також варто звернути увагу на те, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» споживач зобов'язаний:

  • Перед тим як використовувати товар, вивчити правила по експлуатації товару, які йдуть разом з ним
  • У випадках, коли не зрозумілі умови по використанню купленого товару, споживачеві слід звернутися за консультацією до продавцю, виробнику або іншій особі, зазначеній в документах, виконуючому дані функції
  • Використовувати товар за призначенням і не порушувати умов експлуатації, які вказані в документах виробника або продавця.
  • Щоб уникнути негативних наслідків використання товару, споживач зобов'язаний дотримуватися заходів безпеки, зазначених в документах виробника або в разі відсутності їх, дотримуватися загальноприйнятих заходів безпеки при експлуатації товарів даної категорії

Бажаємо Вам вдалих покупок!

Вгору